Brak produktów
Podatek jest wliczony do ceny
1. Przesyłka Kurierska do 30kg, płatna przed wysyłką - 20,00 PLN brutto
2. Przesyłka Paczkomatem do 5kg, płatna przed wysyłką - 15,00 PLN brutto
3. Przesyłka z odbiorem w punkcie Paczka w Ruchu Odbiór- 15,00 PLN brutto
4. Przesyłka z odbiorem w punkcie Poczty Polskiej - 15,00 PLN brutto
5. Przesyłka z odbiorem w punkcie UPS Access Point- 20,00 PLN brutto
6. Przesyłka z odbiorem w punkcie Dpd Pickup- 20,00 PLN brutto
7. Przesyłka z odbiorem w punkcie DHL Parcelshop- 20,00 PLN brutto
Przesyłka pocztowa
Czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską to 1-3 dni roboczych. Doręczyciel przynosi przesyłkę pod wskazany adres w godzinach od 8-20, nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia. Przesyłka jest wydawana przez doręczyciela osobie, do której zaadresowana jest przesyłka, a w razie jej nieobecności osobom zameldowanym lub przebywającym pod adresem podanym jako adres wysyłki. Nie ma możliwości zastrzeżenia odbioru przesyłki przez konkretną osobę. W przypadku gdy mieszkanie jest zamknięte pozostawia awizo i zamawiane produkty można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni. Jeżeli nie otrzymasz paczki ani awizo w ciągu 7 dni prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami zdarza się, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości zostawienia awizo (np. domofon na klatce mieszkaniowej). Do odebrania przesyłki nie jest niezbędne awizo ani numer przesyłki, wystarczy dowód osobisty. Jeżeli przesyłki dla Państwa nie ma do odebrania w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od nadania, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. W przypadku zwrotu towaru przez Pocztę Polską z powodu nieobecności lub braku kontaktu z klientem, doliczany jest koszt odbioru paczki jaki i ponownej wysyłki.
Przesyłka kurierska
Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera GLS - do 48 godzin od momentu nadania przez nas paczki. Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy kurierskiej. Powinna być dowieziona najpóźniej w ciągu następnych 24 godzin do odbiorcy lub można ją odebrać samodzielnie. Jeżeli konieczna jest dostawa na drugi dzień od nadania przez sklep brylok.pl radzimy kontakt z firmą kurierską w celu ustalenia godziny dostawy. Przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze w godzinach 11-18 (w zależności od lokalizacji adresata). Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki. Brylok.pl nie gwarantuje dostawy przesyłki w konkretnym przedziale godzinowym. Celem ustalenia godziny dostawy prosimy kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem firmy kurierskiej. W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście bądź zamówić drugie doręczenie na adres (tylko na ten, który został podany w zamówieniu jako adres wysyłki). Drugie doręczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jest wykonywane przez kuriera nieodpłatnie. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki. Numer listu przewozowego otrzymasz w e-mailu informującym o wysłaniu paczki. Na stronie internetowej kuriera można odszukać numery telefonów do przedstawicielstw. Nie świadczymy usługi dostarczania przesyłki konkretnego dnia. Można zadeklarować w zamówieniu datę nadania paczki przez nasz sklep. W przypadku zwrotu towaru przez firmę kurierska, z powodu nieobecności lub braku kontaktu z klientem, doliczany jest koszt odbioru paczki jaki i ponownej wysyłki.
Przesyłka Paczkomaty 24/7
Paczkomaty 24/7 to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór paczek o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Partnerem nowej usługi jest InPost, największy prywatny operator pocztowy.
Podczas składania zamówienia w brylok.pl wybierz opcję "Przesyłka Paczkomatem" i wskaż paczkomat w swojej okolicy, do którego ma trafić Twoja paczka (rejestrując się na stronie www.paczkomaty.pl).
Przesyłki doręczane są do paczkomatu w ciągu do 1 dnia roboczego od daty nadania.O doręczeniu przesyłki dowiesz się z wiadomości e-mail i SMS. Dzięki tej usłudze sam decydujesz o odbiorze, zgodnie z hasłem: Sam wybierasz kiedy odbierasz. Osoba kupująca towary przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu 24/7 - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu 24/7 numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
Odbiór zakupów dokonanych on-line możliwy jest 24h/7, bez kolejek, w dowolnym czasie i dogodnej lokalizacji.
Aby skorzystać z usługi w naszym sklepie, należy wcześniej zarejestrować się na stronie www.paczkomaty.pl
Listę paczkomatów znajdziesz na stronie www.paczkomaty.pl.
W razie wątpliwości czy zapytań, dokładnych informacji udzieli Państwu infolinia InPost tel: 0801 400 100 (dla tel. stacjonarnych) lub 0 12 619 98 99 (dla tel. komórkowych) czynna w dni robocze w godzinach 8-18. Na stronie www.paczkomaty.pl w każdej chwili można sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka.
Zalety Paczkomatów 24/7:
- wygodne odbieranie paczek z paczkomatów bez oczekiwania w kolejce, bez zbędnych dokumentów, takich jak awizo, czy dowód osobisty
- dostępność Paczkomatów 24h/7 – niezależność od kurierów, czy godzin otwarcia punktów pocztowych, samodzielne decydowanie o porze i lokalizacji odbioru paczki
- doręczenie przesyłki do Paczkomatu 24/7 najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania
- powiadomienie o oczekującej paczce w Paczkomacie 24/7 e-mailem i SMS-em
- atrakcyjna cena- koszty przesyłki już od 6,99 zł brutto
- stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w Paczkomatach 24/7
Paczkomaty 24/7 to innowacyjne rozwiązanie korzystne zarówno dla Klientów, jak i dla sklepów internetowych. Nowa usługa gwarantuje firmom, oferującym zakupy on-line, szybki, wygodny i tani odbiór paczek przez ich Klientów, a samym Klientom pełną satysfakcję z dokonywanych zakupów.