Brak produktów
Podatek jest wliczony do ceny
· Nie otrzymałem emailowego potwierdzenia złożonego zamówienia.
W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami emailem kontakt@brylok.pl podając swoje nazwisko, lub telefonicznie +48 732683182 . Sprawdzimy czy zamówienie zostało poprawnie złożone. Możliwe, że email znalazł się w katalogu SPAM (dotyczy to głównie kont pocztowych na Wirtualnej Polsce), zaloguj się do swojej poczty przez WWW (dla WP jest to adres http://poczta.wp.pl), sprawdź katalog SPAM w swojej skrzynce oraz dodaj domenę brylok.pl do "białej listy" aby kolejna korespondencja docierała bez problemów.
· Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.
· Nie pamiętam hasła do brylok.pl ?
Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Zapomniałeś hasła?". Podaj adres e-mail. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.
· Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?
Dostępność oznacza czas sprowadzenia produktu do magazynu sklepu brylok.pl. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma produkt w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep.
· Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Prosimy o kontakt z firmą kurierską ; na stronie internetowej firmy kurierskiej można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego. Częste przypadki to takie gdy przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami kontakt@brylok.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.
· Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?
Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. Dokładna dostępność towarów podawana jest pod każdym produktem.
· Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?
Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez brylok.pl podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.
· Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w różnych terminach?
Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.
· Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?
Oferta towarów znajdujących się na naszych półkach powstaje na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć , że rozmiar lub kolor produktu, który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny u dystrybutora (np. w przypadku wyprzedaży towarów, które można zakupić u nas w cenie promocyjnej).
· Czy złożenie zamówienia jest równoznaczne z obciążeniem karty?
Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto sklepu brylok.pl
· Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.
· Czy istnieje wydrukowany katalog oferty sklepu brylok.pl?
Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na stronach brylok.pl. Nie przesyłamy klientom katalogów z naszymi produktami.
· Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?
Tak.
· Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.
· Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?
Tak, sklep brylok.pl realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem oraz dodatkowo opłacić transport międzynarodowy. W celu ustalenia dokładnej ceny przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
· Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?
Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.
· Dlaczego nie mogę zapłacić kartą Visa Electron?
Nie akceptujemy płatności niektórymi kartami Visa Electron oraz edc/Maestro, Polcard BIS. O tym czy dana karta Visa Elektron może być używana przy płaceniu w internecie decyduje bank-wystawca karty.
· Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą przesyła listem na adres Klienta. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy napisać w informacjach dodatkowych do zamówienia: faktura VAT, NIP lub powiadomić e-mailem lub telefonicznie.
· Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego.